Tilmelding

For at tilmelde dig på TØR skal du have været i kontakt med os på toenderrideklub@gmail.com

Du opretter en profil ved at klikke på Opret Profil på forsiden. Derefter tilmelder du dig det hold eller venteliste vi aftaler; det der passer til dit niveau og din kalender. Det er gratis at stå på venteliste.

Hvis du ikke har redet før, eller det er længe siden, skal du tilmelde dig et Minihold (for børn). Du skal godkendes af en rideinstruktør, før du kan tilmelde dig et højere niveau.

Der er løbende udskiftning på holdene i løbet af året, så det er svært at spå om, hvor lang tid du skal stå på en eventuel venteliste.

Når der opstår en ledig plads på et hold, får du tilsendt en mail, som du har 48 timer til at svare på, ellers går pladsen videre til den næste på ventelisten. Du skal klikke på linket i mailen. Det er vigtigt, at du først tilmelder dig og betaler for kontingent (medlemskab af TØR) og derefter det hold, du har fået tildelt. Du vil være tilmeldt holdet samme dag.

Du betaler ved at taste dine kortoplysninger.  Vær opmærksom på at det måske ikke er muligt at gemme dine kortoplysninger, hvis du betaler med Mastercard og Visa electron.

Medlemskabet fornyes hvert år den 1. januar. Det sker automatisk, hvis dine betalingsoplysninger på din profil er opdaterede. Medlemskab refunderes ikke, hvis man opsiger medlemskabet i løbet af sæsonen.

Holdundervisningen betales forud hver måned og forsætter, indtil du opsiger din plads på holdet.

Hvis du vil aflyse en enkelt ridetime, skal det gøres i messengergruppen, du kommer med i.

Afmelding/opsigelse

Hvis du ikke længere vil ride, skal du skrive en mail til toenderrideklub@gmail.com. Opsigelse er løbende måned plus 1 måned. Opsigelsen er først gyldig, når du har fået en bekræftelse på din mail. Du kan selvfølgelig ride i opsigelsesperioden.

Når du er udmeldt af klubben, slettes betalingsoplysningerne automatisk.

Hold i dag